Våra nöjda kunder har ordet

Wint är bäst när vi kan automatisera alla flöden i våra kunders ekonomihantering. Det kan vi till exempel för fastighetsmäklare och för bolag som fakturerar sin tid. Här delar vi med oss av vad några av våra kunder säger om att använda Wint.

Wint har verkligen infriat alla löften. Jag betalar mindre än tidigare och har mer tid för min business.

Dessutom får jag stöd i vardagen genom att Wint håller koll på saker åt mig.

Linda Wells

Wells Rekrytering & Säljutveckling

Specialister på säljrekrytering till startups och scaleups. Bolaget har fyra anställda och har använt Wint sedan 2019.

Fler kundcase

Jag gillar Wints sätt att arbeta med att effektivisera administrativa processer.

Wint borde vara en nobrainer för ALLA moderna bolag. De som inte är beredda att arbeta med att effektivisera och förbättra sina processer lär ju inte få det lättare i framtiden.

Wint är en dröm som blivit sann för oss.

Tidigare spenderade vi timmar varje vecka på att bokföra, hålla koll på personliga expenses, löner, m.m. – administration som vi inte vill lägga tid på. Med appen tar vi kort på våra kvitton, resten fixar Wint.

95% nöjda
kunder

Wint har nästan 15 000 användare och fler än 3 400 kunder. Därför är kundnöjdhet en oerhört viktig del i vårt kvalitetsarbete.

Vi gör regelbundna kundundersökningar för att säkerställa att vi ständigt håller en hög nivå i det vi levererar och vår senaste mätning visar att 95 % av våra kunder är nöjda eller mycket nöjda med Wints tjänst! En siffra vi förstås gärna skryter med.

Vill du också bli en nöjd Wint-kund?

Absolut, vi kör!
Räkna ut priset