Våra nöjda kunder har ordet

Wint är bäst när vi kan automatisera alla flöden i våra kunders ekonomihantering. Det kan vi till exempel för fastighetsmäklare och för bolag som fakturerar sin tid. Här delar vi med oss av vad några av våra kunder säger om att använda Wint.

Wint har verkligen infriat alla löften. Jag betalar mindre än tidigare och har mer tid för min business.

Dessutom får jag stöd i vardagen genom att Wint håller koll på saker åt mig.

Linda Wells

Wells Rekrytering & Säljutveckling

Specialister på säljrekrytering till startups och scaleups. Bolaget har fyra anställda och har använt Wint sedan 2019.

Fler kundcase

Den största fördelen med Wint är att risken för fel minskar avsevärt.

Om en människa ska hantera saker finns alltid risk för misstag, men när en dator gör det så blir det helt enkelt inte fel.

Jag kan fokusera på annat. Det är jättedumt att så många småföretagare försöker sköta sin egen bokföring, det är lite som att man skulle försöka serva sin egen bil bara för att man behöver den i jobbet.

95% nöjda
kunder

Wint har fler än 5 000 användare från drygt 2 800 olika bolag. Därför är kundnöjdhet en oerhört viktig del i vårt kvalitetsarbete.

Vi gör regelbundna kundundersökningar för att säkerställa att vi ständigt håller en hög nivå i det vi levererar och vår senaste mätning visar att 95 % av våra kunder är nöjda eller mycket nöjda med Wints tjänst! En siffra vi förstås gärna skryter med.

Vill du också bli en nöjd Wint-kund?

Absolut, vi kör!
Räkna ut priset