Hedera och den automatiserade bokföringstjänsten Wint bjuder in till detta kostnadsfria webinar, speciellt avsett för vårdkonsulter med eget AB. Webinaret är en del i Hederas förmånsprogram som går ut på att göra vardagen så enkel och lönsam som möjligt för sina konsulter – vare sig de är anställda eller underleverantörer med eget företag – men riktar sig även till dig som ännu inte har en relation med Hedera.
För dig som vårdkonsult är varje timme dyrbar. Du jobbar redan mycket i din roll inom vården vilket gör att varje administrations- och bokföringstimme i ditt företag innebär förlorad tid med vänner eller familj. En naturlig lösning skulle kunna vara att betala stora pengar för att leja bort administrationen på en redovisningskonsult, men i 9 fall av 10 står du fortfarande kvar med en ganska stor del av arbetsbördan själv.
I detta webinar berättar vi därför om fördelarna med att automatisera sin bokföring, samt hur en effektiv, automatiserad och ständigt uppdaterad bokföring kan bli ditt hemliga vapen för att få mer tid över, utan att det kostar skjortan.
Under webinaret går vi bland annat igenom:
- Vad innebär automatiserad bokföring för dig som vårdkonsult
- Vilka fördelar finns, jämfört med traditionell, manuell bokföring?
- Så underlättar realtidsbokföring din ekonomiska uppföljning
- Hur funkar det att byta till Wint om man använder en traditionell byrå idag?
Du som deltar live har såklart möjlighet att ställa frågor efter presentationen.
Webinariet är helt kostnadsfritt och alla som anmäler sig får en inspelning i efterhand.
Uppskattad tid: ca 45 min