Från anställd till egen – webinar för dig som är konsult åt Bonliva

Nu är det enklare än någonsin för Bonlivakonsulter att starta och driva företag, tack vare ett unikt samarbete mellan Bonliva och den automatiserade bokföringstjänsten Wint. Därför anordnar Wint ett webinar för dig som är Bonlivakonsult och nyfiken på hur det är att driva eget bolag.

Är du i dagsläget anställd av Bonliva, men funderar på hur det skulle vara att istället driva eget bolag och konsulta genom Bonliva? Eller har du redan ett eget bolag, men känner dig otrygg med all administration som har med företagande att göra? Då är det här ett webinar för dig.

Administration och bokföring är en begränsande faktor i de flesta företag – inte minst för dem som lever på att ta betalt för sin tid. Varje nedlagd timme med administration är ju en missad debiterad timme, vilket i förlängningen får konsekvenser på sista raden, vilket du som redan driver bolag säkert har noterat.

I detta webinar berättar vi om enkelheten i en helautomatiserad bokföringslösning och fördelarna med detta. Vi förklarar också vad du som Bonlivakonsult kan vinna på att låta Wint sköta ekonomiadministrationen och hur kul det kan bli att vara företagare när du fullt ut kan styra över din egen tid.

I webinariet kommer vi bland annat gå igenom:

  • Lagar, regler och krav – vad måste alla företagare göra enligt lag?
  • Så hjälper Wint dig att effektivisera och automatisera din administration
  • Hur blir vardagen för dig som Bonlivakonsult när Wint automatiserar bokföringen?
  • Chans att ställa frågor efter presentationen

Vi vill ha din anmälan senast den 15 september.

Anmäl dig till webinariet

-->