Webinar: automatisering och effektivisering i framtidens mäklarbolag

Så kan du effektivisera administrationen, automatisera hanteringen av handpenning samt spara både tid och pengar i ditt mäklarbolag.

Wint har äntligen lanserat en integration mot VITEC och kan därmed automatisera såväl hantering av handpenning som bokföring och löner för dig som är fastighetsmäklare. Resultatet är en unik lösning som är både smidig och tidsbesparande och som dessutom innebär en större trygghet för din slutkund. 

Anmäl dig till vårt webinar för att få veta mer om Wint och integrationen i allmänhet och hur du som mäklare kan effektivisera din verksamhet i synnerhet.

I webinariet kommer vi bland annat gå igenom:

  • Hur automatiserad hantering av handpenning går till – och vilka vinster det medför
  • Vad automatiserad bokföring innebär
  • Fördelarna med att välja en molnbaserad helhetstjänst för sin ekonomi
  • Realtidsbokföring och ekonomisk uppföljning
  • Så blir mäklarens vardag när administrationen automatiseras
  • Chans att ställa frågor efter presentationen

Max 100 platser.



Anmäl dig till webinariet