Webinar:
Tips & trix för att  ta nästa steg i din automatisering

Det här är webinariet för dig som vill lära dig ännu mer om hur man smartast hanterar kvitton och leverantörsfakturor i Wint. Vilka funktioner finns, och hur kan man maxa automatiseringen?

I Wint finns en rad smarta funktioner för att hjälpa dig spara tid. Det här är vårt första webinar i serien 3 steg mot en enklare vardag, som vi tagit fram för att hjälpa dig använda Wint på allra bästa vis.

Det här är vad vi kommer ta upp i webinariet:

  • Hur jobbar man smartast med kvitton och leverantörsfakturor?
  • Behöver man attestera alla sina fakturor?
  • Genomgång av smarta funktioner ert bolag har nytta av
  • Chans att ställa frågor efter presentationen

Vi behöver din anmälan senast den 16 november. Vi ses!

Här hittar du de andra webinarsen i samma serie:

26 november – Få full koll på dina rapporter

8 december – Funktioner för en enklare vardag

/Gänget på Wint



Anmäl dig till webinariet

Anmälan är stängd