Webinar:
Få full koll på dina rapporter

I det här webinariet kommer vi djupdyka i rapporteringen i Wint. Hur använder man sig av rapporterna i Wint, och hur kan man tagga upp sina intäkter och kostnader?

I Wint finns en rad smarta funktioner för att hjälpa dig spara tid. Det här är vårt andra webinar i serien 3 steg mot en enklare vardag, som vi tagit fram för att hjälpa dig använda Wint på allra bästa vis.

Det här är vad vi kommer ta upp i webinariet:

  • Fördelar med att jobba med projekt och kostnadsställen
  • Hur du använder dig av rapporterna i Wint
  • Spara tid med återkommande kundfakturering
  • Chans att ställa frågor efter presentationen

Vi behöver din anmälan senast den 25 november. Vi ses!

Här hittar du de andra webinarsen i samma serie:

17 november – Tips och Trix kring kvitton och leverantörsfakturor

8 december – Funktioner för en enklare vardag

/Gänget på Wint



Anmäl dig till webinariet